Białobrzegi, dnia 6 grudnia 2013r.
FORMULARZ DOKUMENTUJĄCY UDZIELENIE
ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI do 14.000 EURO
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy produktów spożywczych niezbędnych do organizacji spotkania Wigilijnego na dziedzińcu przed Urzędem Miasta i Gminy w Białobrzegachw ramach projektu pn. „Pomoc społeczna zawsze skuteczna” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik do zapytania ofertowego.
2. Ponieważ wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 14.000 EURO, postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (art. 4 pkt. 8).
3. Cena 1 EURO zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem wynosi 4,0196 zł.
4. W dniu 26.11.2013r. zwrócono się do 3 potencjalnych wykonawców z zapytaniem czy mogą zrealizować przedmiotowe zamówienie i za jaką cenę oraz zamieszczono ogłoszenie o prowadzonym zapytaniu ofertowym na stronie internetowej Zamawiającego www.mgops.bialobrzegi.pl.
5. W wymaganym terminie uzyskano następujące oferty dotyczące przedmiotu zamówienia:
a. WITAMINKA Traczyk Łukasz z Białobrzegów za kwotę 4.499,60 zł brutto
6. Złożona oferta spełnia wymagania formalne i merytoryczne postawione przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym.
7. W wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego i dokonanego rozpoznania rynku zdecydowano, że przedmiotowe zamówienie udzielone zostanie WITAMINKA Traczyk Łukasz z Białobrzegów za kwotę 4.499,60 zł brutto, ponieważ spełnia wymagania formalne i treść merytoryczna oferty odpowiada oczekiwaniom Zamawiającego oraz wartość mieści się w możliwościach finansowych Zamawiającego.
8. Postępowanie prowadził Przemysław Woźniak.
9. Sprawdził pod względem merytorycznym i zatwierdził:
Jolanta Sadowska Dyrektor MGOPS Białobrzegi