Białobrzegi, dnia 12 września 2013r.
FORMULARZ DOKUMENTUJĄCY UDZIELENIE
ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI do 14.000 EURO
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu Treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla 18-tu beneficjentów projektu w dniach 17-20.09.2013 roku w ramach projektu pn. „Pomoc społeczna zawsze skuteczna” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik do zapytania ofertowego.
2. Ponieważ wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 14.000 EURO, postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (art. 4 pkt. 8).
3. Cena 1 EURO zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem wynosi 4,0196 zł.
4. W dniu 21.08.2013r. zwrócono się do 3 niżej wymienionych potencjalnych wykonawców z zapytaniem czy mogą zrealizować przedmiotowe zamówienie i za jaka cenę:
a. MARIO, 26-600 Radom, ul. Bliska 44,
b. Barbara Kosanowska, 27-300 Lipsko, ul. Sportowa 25,
c. Renata Krawczyk, 27-310 Ciepielów, Pcin 35,
oraz zamieszczono ogłoszenie o prowadzonym zapytaniu ofertowym na stronie internetowej Zamawiającego www.mgops.bialobrzegi.pl.
5. W wymaganym terminie uzyskano następujące oferty dotyczące przedmiotu zamówienia:
a. TopWySzkoleni Sandra Kalinowska, 03-081 Warszawa, ul. Józefa Mehoffera 143 za kwotę 6.980,00 zł brutto
b. PRO-ACTIV, 03-922 Warszawa, ul. Międzynarodowa 68 za kwotę 9.000,00 zł brutto
c. Studio Rozwojowe, 32-500 Chrzanów, ul. Szpitalna 52 za kwotę 3.300,00 zł brutto
d. WSI WARSZAWSKA, 01-918 Warszawa, ul. Nocznickiego 29 za kwotę 4.610,00 zł brutto
e. HARMONIA, 00-714 Warszawa, ul. Czerniakowska 34/3 za kwotę 4.920,00 zł brutto
f. MARIO Pytlak Justyna, 26-600 Radom, ul. Bliska 44 za kwotę 6.700,00 zł brutto
g. INNOVO Innowacje w Biznesie, 38-200 Jasło, ul. 3-go Maja 13 za kwotę 6.318,00 zł brutto
h. PHU APUS Robert Meller, 42-200 Częstochowa, ul. Gruszowa 9 za kwotę 8.100,00 zł brutto
i. Biuro Obsługi Inicjatyw Europejskich Sp. z o.o., 90-425 Łódź, ul. Piotrkowska 99 za kwotę 8.492,40 zł brutto
6. Ze względu na stwierdzone nieprawidłowości (braki) formalne w następujących ofertach:
a. TopWySzkoleni Sandra Kalinowska, 03-081 Warszawa, ul. Józefa Mehoffera 143:
· brak aktualnego wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzkie Urzędy Pracy (ważny na 2013 rok)
· nieodpowiadający wymaganiom Zamawiającego harmonogram pobytu – w ofercie wpisano po prostu „czas wolny” podczas gdy to do Wykonawcy należy zorganizowanie tego czasu wolnego, na zamiejscowe szkolenie pojadą niezamożni, bezrobotni ludzie i można wymagać aby sami zorganizowali sobie czas wolny
b. PRO-ACTIV, 03-922 Warszawa, ul. Międzynarodowa 68:
· nie przysłano wymaganych wyjaśnień do treści oferty
· brak wykazanego doświadczenia prowadzącego
· brak zakresu programowego treningu,
· brak szczegółowego rozpisania pobytu na godziny z uwzględnieniem zorganizowania czasu wolnego (propozycja),
c. Studio Rozwojowe, 32-500 Chrzanów, ul. Szpitalna 52:
· niedokładny zakres programowy treningu,
· brak szczegółowego rozpisaniem pobytu na godziny z uwzględnieniem zorganizowania czasu wolnego (propozycja),
d. HARMONIA, 00-714 Warszawa, ul. Czerniakowska 34/3:
· nie przysłano wymaganych wyjaśnień do treści oferty
e. MARIO Pytlak Justyna, 26-600 Radom, ul. Bliska 44:
· nie przysłali wyjaśnień do oferty
· brak aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzkie Urzędy Pracy (ważny na 2013 rok)
· brak wykazu wykonanych - adekwatnych do przedmiotu zamówienia - szkoleń na przestrzeni minionych trzech lat wraz z potwierdzeniem, że zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy intencyjne).
f. PHU APUS Robert Meller, 42-200 Częstochowa, ul. Gruszowa 9 za kwotę 8.100,00 zł brutto:
· nie przysłano wymaganych wyjaśnień do treści oferty,
oferty te nie były brane pod uwagę przy wyborze wykonawcy usługi.
7. W wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego i dokonanego rozpoznania rynku zdecydowano, że przedmiotowe zamówienie udzielone zostanie WSI WARSZAWSKA, 01-918 Warszawa, ul. Nocznickiego 29 za kwotę 4.610,00 zł brutto, ponieważ spełnia wymagania formalne i treść merytoryczna oferty odpowiada oczekiwaniom Zamawiającego oraz wartość mieści się w możliwościach finansowych Zamawiającego.
8. Postępowanie prowadził Przemysław Woźniak. Sprawdził pod względem merytorycznym i zatwierdził:
Dyrektor MGOPS Białobrzegi