Białobrzegi, dnia 3 lipca 2014r.
FORMULARZ DOKUMENTUJĄCY UDZIELENIE
ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI do 30.000 EURO
1. Przedmiotem zamówienia jestzaprojektowanie i druk plakatów i ulotek informacyjno-promocyjnychw ramach projektu pn. „Pomoc społeczna zawsze skuteczna” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik do zapytania ofertowego.
2. Ponieważ wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 EURO, postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (art. 4 pkt. 8).
3. Cena 1 EURO zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem wynosi 4,2249 zł.
4. W dniu 17.06.2014r. zwrócono się do 3 potencjalnych wykonawców z zapytaniem czy mogą zrealizować przedmiotowe zamówienie i za jaką cenę oraz zamieszczono ogłoszenie o prowadzonym zapytaniu ofertowym na stronie internetowej Zamawiającego www.mgops.bialobrzegi.pl.
5. W wymaganym terminie uzyskano następujące oferty dotyczące przedmiotu zamówienia:
a. Agencja Reklamowa NABU Adam Piskulla ze Złotowa za kwoty:
plakaty 485,80 zł brutto,
ulotki 344,00 zł brutto,
łączna wartość oferty 829,80 zł brutto;
b. PUH JANTER s.c. Sławomir Terlikowski, Marek Jankowicz z Biskupca za kwoty:
plakaty 590,40 zł brutto,
ulotki 468,00 zł brutto,
łączna wartość oferty 1.058,40 zł brutto;
c. GABIDRUK Bogdan Waśniowski z Garlicy Murowanej za kwoty:
plakaty 738,00 zł brutto,
ulotki 492,00 zł brutto,
łączna wartość oferty 1.230,00 zł brutto;
d. Wpół Do Dziewiątej – Studio Reklamy z Łodzi za kwoty:
plakaty 984,00 zł brutto,
ulotki 688,80 zł brutto,
łączna wartość oferty 1.672,80 zł brutto;
e. Agencja Promocji, Kultury i Rozwoju UPSTREAM D. Dobosz, A.Hanarz Sp.J. z Łazisk Górnych za kwoty:
plakaty 875,76 zł brutto,
ulotki 664,20 zł brutto,
łączna wartość oferty 1.539,96 zł brutto;
f. VIS-MEDIA s.c. Grzegorz Kamiński, Iwona Kamińska z Wielkiej Nieszawki za kwoty:
plakaty 861,00 zł brutto,
ulotki 430,50 zł brutto,
łączna wartość oferty 1.291,50 zł brutto;
g. PHU AGAMI Mirosław Tkaczyk z Pułtuska za kwoty:
plakaty 688,80 zł brutto,
ulotki 536,28 zł brutto,
łączna wartość oferty 1.225,08 zł brutto;
h. STUDIO REKLAMY Michał Wolczyk z Białobrzegów za kwoty:
plakaty 553,50 zł brutto,
ulotki 430,50 zł brutto,
łączna wartość oferty 984,00 zł brutto;
i. S-PRINT 2 Sp. z o.o. z Katowic
plakaty 418,20 zł brutto,
ulotki 492,00 zł brutto,
łączna wartość oferty 910,20 zł brutto;
6. Oferty wskazane w pkt. 5 spełniają wymagania formalne i merytoryczne postawione przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym.
7. W wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego i dokonanego rozpoznania rynku zdecydowano, że przedmiotowe zamówienie udzielone zostanie Agencji Reklamowej NABU Adam Piskulla ze Złotowa za kwoty: plakaty 485,80 zł brutto, ulotki 344,00 zł brutto, ponieważ spełnia wymagania formalne i treść merytoryczna przedstawiona w ofercie odpowiada oczekiwaniom Zamawiającego oraz wartość mieści się w możliwościach finansowych Zamawiającego.
8. Postępowanie prowadził Przemysław Woźniak.
9. Sprawdził pod względem merytorycznym i zatwierdził:
Jolanta Sadowska ……………………………
Dyrektor MGOPS Białobrzegi